تحقیق کارآفرینی شرکت خدمات چاپی و تبلیغاتی

تحقیق کارآفرینی شرکت خدمات چاپی و تبلیغاتی

دریافت

تحقیق کارآفرینی شرکت خدمات چاپی و تبلیغاتی تحقیق کارآفرینی شرکت خدمات چاپی و تبلیغاتی در 55 صفحه ورد قابل ویرایش
دسته بندی
طرح های توجیهی و کارآفرینی
بازدید ها

21
فرمت فایل

doc
حجم فایل

315 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل

55

8,800 تومان
تحقیق کارآفرینی شرکت خدمات چاپی و تبلیغاتی در 55 صفحه ورد قابل ویرایش شرح فرایند و اطلاعات فنی مورد نیازشرح فعالیت های شرکت  :1 – فعالیت های تبلیغاتی چاپی* طراحی و چاپ پوستر های تبلیغاتی* طراحی و چاپ بنر های تبلیغاتی* طراحی و چاپ بیل برد ها و تیزر های شهری * طراحی و چاپ کارت ویزیت* طراحی و چاپ های تبلیغاتی دیگر مانند ( سر رسید ، ساعت ، خودکار ، لیوان ، پد ماوس و … ) 2 – فعالیت های تبلیغاتی تصویری            تهیه ویدئو کلیپ های تبلیغاتی برای تلویزیون 3 – فعالیت های  تبلیغات مجازی            طراحی و اجرای تیزر های تبلیغاتی اینترنتی            طراحی وب سایت معرفی و تبلیغاتی  طراحی گرافیکی (تجاری ، تجاری و تبلیغاتی )طراحی موفق آرم تجاری :مشتریان اغلب به آرم شرکت‌ها توجه زیادی نشان می‌دهند، زیرا این علامت‌ها بر “ارزش” محصولات و خدمات می‌افزایند. گاه این “ارزش” به مهم‌ترین عامل تحریک کننده‌ مشتریان برای خرید و استفاده ‌از محصولات و خدمات ، تبدیل می‌شود.این جا است که علامت تجاری و یا آرم معنایی گنگ می‌یابد. قبل از هر چیز این “ارزش” دقیقا به چه معنا است؟ارتباط نوع محصول و نام شرکت و ارزش مطروحه نیز بسیار با اهمیت است. حرفه‌ای‌های بازاریابی، همه‌ این موارد را تبلیغات می‌نامند.مشتریان عاشق تبلیغات هستند، بنابراین آرم ها را نیز دوست دارند. خبرگان در امر بازاریابی، انتخاب یک آرم یکدست و کامل را کلید همه مشکلات بازاریابی می‌دانند.حال، راز طراحی موفق یک آرم چیست؟قبل از پاسخ به این سؤال، بیایید سه رویکرد رایج بسیاری از بازاریابان را در توسعه وطراحی آرم، با کمک گرفتن از انس های تبلیغاتی مشاورین و مؤسسات طراحی آرم، بررسی کنیم.البته این نظریات اغلب پایه واساس درستی ندارند و از نظر من این افراد تاکنون نتوانسته اند علامت تجاری موفقی طراحی کنند. به هر حال این سه رویکرد عبارتند از:1- دکوراسیون2- الحاق3- Golemدر روش اول این طور به نظر می رسد که تمایز، عاملی برای جلوه بیش تر است. متخصصین با اشاره به نام‌ها و نشانه‌های طراحی شده اظهار می کنند: “ما آرم‌هایی متمایز از رقیبان خود، طراحی می کنیم، به این ترتیب مشتریان، ما را از بقیه تمیز می‌دهند.”این روش، رویکردی کاملا ابتدایی است و برای افزایش اعتبار باید آن را با عواملی از دو رویکرد دیگر تلفیق کرد.روش”الحاق”، ارزش‌های مربوط به آرم و سایر مفاهیم مورد نظر را به اسم، نشانه و هم‌چنین موضوعات مربوط به رویکرد قبلی اضافه می کند. روند منطقی این جریان به این طریق پیش می رود:مشتری، آرم و “ارزش” های افزوده به آن را که به شکلی زیبا تصویر شده، در پیغام های الکترونیکی دیده، بلافاصله احساس می کند که این علامت تجاری نیازهای اورا برآورده می‌کند. طرفداران طراحی آرم های احساساتی ادعا می‌کنند، آن ها نیز تقریبا از این روش استفاده می کنند. (مثلا آنها در تبلیغات، احساسات را برانگیخته و آن را تحریک می کنند).در رویکرد سوم، بازاریابان، سعی می کنند، تبلیغات‌شان با هویت انسانی و شخصیت پردازی همراه باشد. به این ترتیب مشتری با آرم ارتباط برقرار می‌کند.به عقیده نویسنده، این سه نگرش، شرکت ها را به بیراهه کشانده، موجب شده پتانسیل و نیروی لازم برای طراحی آرم را ندیده بگیرند.اما رویکرد دیگری هم وجود دارد، که به نظر من سودمند‌ترین روش است. کارآمدی این روش را تحقیقات و نظریات روان شناسانه و جامعه شناسانه ثابت کرده‌اند.منطق توسعه‌ طراحی آرم با “ارزش” افزوده، به نحو شگفت‌انگیزی مشابه منطق توسعه‌ تولیدات است. در هر دو مورد، ابزار یا وسیله ای تولید می‌شود که به درد مشتری بخورد. برای رفع احتیاجات مشتری، دانستن نوع این احتیاجات اهمیت زیادی دارد. از دید من، تصمیم مصرف کننده برای خوشحال بودن، استراحت، سرگرمی، تقویت اعتماد به نفس، خیال پردازی یا هر مورد روحی دیگر؛ همان “احتیاجات” او را تشکیل می‌دهند.مصرف‌کنندگان، هنگام دست یابی به اهداف و امتیازات تجربی، احساسی، روانی و اجتماعی درست مانند تلاش برای دست‌یابی به اهداف حقیقی و ملموس، مصمم و هدف‌مند هستند. علامت‌های تجاری توأم با “ارزش”‌ های افزوده، ابزاری برای کمک به مصرف‌کنندگان در دست‌یابی به این اهداف هستند. این ابزار، عوامل کمکی و به زبان دیگر، عوامل کمکی اجتماعی هستند.در حقیقت یک آرم بدون یک سناریوی متقاعدکننده‌ برای افراد، آرم نیست. این علامت ممکن است به آرم، شباهت داشته باشد؛ نام، نشانه و ویژگی‌های تصویری شناخته شده‌ای داشته باشد و حتی از روش های تبلیغاتی نیز استفاده کند، اما مصرف‌کنندگان به این محصول بی‌اعتنا می باشند.تمام روش های نوین و موفق در امر تولید محصولات و ارایه‌ خدمات، در مورد طراحی آرم نیز چاره ساز است، شرط لازم وکافی برای موفقیت، فراهم‌کردن چیزی برای مشتری است که به آن نیاز دارد ولی نمی تواند خیلی سریع به آن دست پیدا کند…به این دلیل که تهیه آن برای مشتری کاری دشوار، پیچیده، پرزحمت، خسته کننده و گسترده است.مطابق این رویکرد، آرم شرکت ها مسائلی با هویت انسانی نیستند و هم‌چنین خارج از فکر مشتری هویت ندارند. آنها فقط ابزار هستند،به همین سادگی ؛ ابزارهایی برای دست یابی به هدف نهایی.احساسات را نمی توان به علامت های تجاری تزریق کرد؛ بلکه اگر به عنوان یک منبع سودمند در نظر گرفته شوند، احساسات را بر می‌انگیزند. احساسات مثبت، نتایج مستقیم این انتظارات هستند. سمبول های مختلف (نام، نشانه، فونت، نمادهاو…) بر خلاف انتظار تأثیر زیادی ندارند؛ آن ها در حقیقت، نشانه‌هایی هستند که ما را برای رسیدن به هدف اصلی هدایت می‌کنند.انتخاب و طراحی آرم 10 مرحله‌ی مختلف دارد، یعنی 10 روش مختلف طراحی موفق یا کارامد برای کسب درآمد :    ارتباط طراحی آرم با سود دهی مستقیم    اصل اولیه‌ طراحی آرم، در نظر گرفتن ارتباط آرم با اسم و سایر نمادها با سود آشکار و محسوس است. (نتیجه‌ای ملموس یا تجربی). این سود را یا خود محصول به تنهایی ایجاد می‌کند و یا اجزای تشکیلات بازاریابی. این اصل مهم را همواره به یاد داشته باشید.    آرم‌های موفق با رعایت این اصل به موفقیت رسیده اند. درست است که در این مرحله خود آرم به تنهایی اهمیت چندانی ندارد، اما تا اندازه ای باید به آن توجه کنید.2. طراحی متنی با تأثیر روانییک متن مؤثر بر احساسات، مفهوم یا اصلی سازمان یافته است، که مشتری را به یک سری عوامل نامربوط ولی تأثیرگذار (مانند تمام فعالیت‌های بازاریابی یک شرکت) مرتبط می کند.در این موارد، متن انتخاب شده، تأثیر و سود مورد نظر را تضمین می‌کند.به عنوان مثال: وقتی به طور اتفاقی در قلب منهتن به اسامی دو هتل Hudson و Royalton بر می خورید، انتظار خدمات در سطوح عالی دارید.اما اگر در هتلی به اسم Boutique Hotel باشید، تجربه‌ی متفاوتی است. کلمه‌ی Boutique Hotel خدمات بسیار متفاوتی نسبت به سایر هتل‌ها از این زنجیره ارایه می دهد- بعضی وقت‌ها تفاوت‌هایی بین خدمات دو اتاق در یک هتل. در واقع این تاثیر روانی نام‌ها و متن های انتخابی است که شما را وادار می کند به دنبال کشف تفاوت‌ها باشید.طراحی پوستر :شاید مهمترین نکته ای که در طراحی پوستر و طراحی کاتالوگ باید در نظر گرفته شود این باشد که طراحی آن بتواند باعث جلب نظر بیننده در هنگام مشاهده آن از میان چندین کاتالوگ و پوستر دیگر شود. در برخی مواقع حتی ساده ترین طرح نیز باعث این جلب نظر خواهد شد که در نظر گرفتن شرایط روانشناسی فرد را می طلبد . این خود مهمترین نکته ای است که طراح با توجه به نوع فعالیت سفارش دهنده اقدام به آن می نماید .در گام دوم ، نکته مهم با توجه به کم بودن فضای تبلیغ ، ارائه توضیحات مختصر و البته تاثیرگذار در ذهن بیننده می باشد . خلاصه مهمترین و بارزترین فعالیت کارفرما و نکته ای که باعث تمایز آن از سایر رقبا می شود می تواند از جمله این توضیحات باشد.در نظر گرفتن این دو نکته در زمان طراحی کاتالوگ یا طراحی پوستر کافی است تا سفارش دهنده از میان بازدید کنندگان فراوان آن پوستر و یا کاتالوگ مشتری خود را بیابدمقصود از اینگونه ارائه اینست که پوستر به نحوی تهیه گردد که شرکت کنندگان در یک محیط صمیمی و در زمانی کوتاه ومشخص از مطالب کلیه مقاله های ارائه شده مطلع شده و سپس موضوعات مورد علاقه خود را یافته و با دقت بیشتری مورد بررسی قرار داده و در صورت لزوم با ارائه دهنده پوستر که در کنار پوستر تهیه شده مستقر شده است به بحث و گفتگو پرداخته و جزئیات بیشتری را جویا شود که دریافت این حجم از اطلاعات و درزمان کم در حالت ارائه بصورت شفاهی کمتر امکان پذیر می باشد. پوستر:پوستر باید جذاب ، گویا ، مختصر ومفید بوده وبه خوبی سازماندهی شده باشد. پوستر باید تعداد محدودی از ایده‌های اصلی رابیان داشته وذهن مخاطب راباداده‌ها وتوضیحات اضافی مخدوش نسازد.یا آفیش”AFFICHE” یا پلاکات “PLAKAT” صفحه چاپ شده یا دست نوشته ای است که به منظور آگاهی مردم از چیزی روی دیوار نصب می کنند.معنای اصلی پوستر همان اعلان یا خبر یا آگهی است آنهم آگهی مصور که در اوایل برای آگهی های تجاری از آن استفاده می شده و منشا به و جود آمدن پوستر نیز آمریکا و اروپاست و دلیل آن هم بوجود آمدن تکنولوژی چاپ می باشد.لذا هدف عمده پوسترها در آغاز و در غرب صرفا تجارت بوده و بعدها عده ای مخصوصا گروههای مختلف سیاسی از آن جهت مواضع خود استفاده نمودند.در حدود 130 تا 150 سال پیش ماشین چاپ سنگی در ایران وارد شد و ابتدا پوستر بصورتی مختصر و در چاپ تک رنگ، ارائه می شد. اندازه :كلیه پوسترها بایدقابل نصب درتابلویی  به ارتفاع150 وعرض 100 سانتیمتر ، مطابق دستور العمل زیر تهیه شده باشد:عنوان پوستر ونام نویسنده ( گان ) :عنوان پوستر وعناوین داخلی باید كوتاه وگویا باشد . نام خانوادگی ، نام وآدرس نویسند(گان) به ترتیب درزیر عنوان پوستر آورده شود.پوستر باید شامل قسمتهای زیر باشد:خلاصه : چكیده ای از مطالب ارائه شده درمقاله مقدمه : مختصر ومفید بوده وبیانگر اهداف پژوهش باشد.روش ها : ترجیحاًً فهرست‌وار یابصورت فلوچارت تهیه شود. نتایج : شامل جدول ، نمودار ، شكل‌ و عكس‌ همراه باتوضیح مختصری درموردآنها.نتیجه‌گیری: شامل خلاصه‌ای از نتایج ومقایسه باتحقیقات دیگران بااشاره به مكانیسمهاسازماندهی مطالب:كلیه مطالب وبخش‌های پوستر باید به ترتیب وپشت سرهم ازبالا به پایین دریك یاچند ستون تنظیم گردد.متن:برای نگارش متن اندازه كلمات باید بگونه‌ای باشد كه ازفاصله 2متری براحتی قابل خواندن باشد.درشكل زیر نمونه ای از یك پوستر ارائه شده است كه برحسب مورد می توان درتعداد ستونها یا ردیف‌ها  تغییراتی ایجاد كرد. راهنمای تهیه پوستر1. عنوان مقاله با حروف درشت در بالاترین سطر نوشته شود.2. نام نویسنده (گان) مقاله و محل انجام پژوهش خوانا قید شود.3. متن گویا و رسا باشد.4. از به کار بردن اصطلاحات غیر معمول خودداری شود.5. ابعاد پوستر باید 90-70 سانتی متر در 120-100 سانتی متر باشد.6. توجه شود تا حروف به اندازه کافی بزرگ باشد. به گونه ای که از فاصله 5/1 متری قابل خواندن باشد.7. مقدمه، مواد و روش ها، یافته ها، بحث و نتیجه گیری طبق اصول مندرج در نحوه تهیه خلاصه مقاله آورده شود.پوستر برگی ا زكاغذ گلاسه یا معمولی و به قطع ??- ?? سانتی متر می باشد . دارای كلمات ، تصاویر و سمبل هائی است كه یك پیام را القا می كند و برای سه هدف به كار میرود . ?-اعلام رویدادها و برنامه ها ی مهم ?-ارائه توصیه های مفید و اطلاعات لازم در مورد یك موضوع ?-تشویق به انجام یا منع از انجام یك كار پوستر ها عموما برای آموزش توده مردم به كار میرود و د رمكانهای شلوغ ، و نمایشگاه نصب میشود .    پوسترها به دو دسته كلی یك نظری و چند نظری تقسیم میشوند : پوستر های یك نظری : با حداقل كلمات یا تصاویر ، یك مطلب یا مفهوم منفرد را بیان می كند . هر كس ، با یك نگاه و بدون هیچ توضیح اضافه می تواند معنی آن را دریافت كند . نمونه آن پوستری است كه در راهروی بیمار ستان افراد را به سكوت دعوت می كند . پوستر های چند نظری : مطالب و تصاویر زیادی را در خود جای می دهد . برای درك منظور ، به زمان بیشتری نیاز دارد . این نوع پوستر نیز نیاز به توضیح شفاهی ندارد . هر پوستر به طور معمول از اجزا زیر تشكیل می گردد . ?- شعار اصلی پوستر ?- تصویر یا تصاویر پوستر ?- پیام ثانوی ( محتوی پیام ) ?- نام و نشان گوینده پیام ،گاهی پوستر ها می توانند صرفا حاوی نوشته باشندو یژگی های مطلوب شعار موجود در پوستر عبارت است از : – از حداقل كلمات استفاده شده باشد . – دارای حداكثر قدرت انتقال پیام باشد . – باعث به خاطر سپردن نكات كلیدی پیام آموزشی پوستر گردد . – پوستر فقط یك شعار داشته باشد . – اندازه شعار به قدر كافی بزرگ باشد . – شعار در زمینه پوستر ، به سهولت و سرعت رویت شود . – باعث جلب توجه و متوقف ساختن مخاطب شود .ویژگی های مطلوب تصویر موجود در پوستر عبارت است از : – با شعار پوستر همبستگی مستقیم داشته باشد . – باعث جلب توجه و متوقف ساختن مخاطب شود . – از تعداد زیادی عكس یا نقاشی استفاده نشود . – از سمبل هاو نمادها برای درك بهتر افراد كم سواد استفاده شود . – از تصاویر روشن و جذاب استفاده شود . – دید خوش بینا نه ای را به عنوان راه حل ارائه كند . – تصویر باعث تاثیر فوری دیداری شود . کمپوزیسیون مطلوبدر واقع نمی توان کمپزسیون خوب و مطلوب را تعریف و تشریح کرد ،  اما برخی نکات هستند که توجه به آنها ، تا حد ممکن از کمپزسیون  نامطلوب جلوگیری می کند. در این جا به دو نکته اساسی اشاره می  کنیم :باید از قرینه سازی در تصویر جلوگیری کرد ، مگر آنکه پوستر ساز به عمد و برای منظور خاصی قصد داشته باشد از آن استفاده کند.  برای پرهیز از این قرینه سازی ، نباید دوربین در مکانی قرار گیرد  که تصاویر طرفین دوربین ، قرینه یکدیگر شوند. برای مثال در یک  خیابان نباید دوربین در وسط قرار گیرد و زاویه دید آن مستقیم به  سوی ابتدا یا انتهای خیابان باشد ، زیرا چراغ های برغ نصب شده در  اطراف خیابان یا درخت های موجود در دو راستای خیابان نسبت به  دوربین حالت قرینه پیدا می کنند و این در ترکیب بندی تصویر حالتی  نامطلوب است. در این گونه موارد که امکان جابه جایی عناصر صحنه  وجود ندارد ، باید مکان و زاویه دوربین را تغییر داد ، در این  حالت معمولا دوربین را به یکی از طرفین صحنه می برند و زاویه آن  را طوری تنظیم می کنند که کل صحنه را تحت پوشش قرار دهد و سپس پوستر برداری می کنند. اما اینکه چرا قرینه سازی نامطلوب است ، آن است که تصاویری که  دارای قرینه هستند ( عناصر مختلف و مجزای آن به گونه ای قرار  گرفته اند که موجب قرینه سازی شده اند ) ، چشم ما را اذیت می  کنند ، به ویژه اگر در طرفین تصویر حرکتی نیز قرینه وار انجام  شود ، تداوم و تکرار این قرینه ها ، در ما حس سرگیجه و خستگی  ایجاد می کنند. همان طور که پیش از این گفته شد ، گاه پوستر سازان برای القای  مفهوم خاصی ، به عمد از قرینه سازی استفاده می کنند برای مثال  گاه در پوستر برداری ازصحنه ، رژه رفتن سربازان یا ماموران حکومتی  ، از قزینه سازی استفاده شده ، تا به این ترتیب بر قدرت موجود در  انها یشتر تاکید شود و تماشاگر به دلیل و قرینگی دچار حس ترس و  آسیب پذیری از ناحیه آنها شود.• جز در موارد خاص نباید عناصری که دارای رنگ های یکسان هستند ،  در گوشه ای از کادر انباشته شوند. زیرا این انباشتگی رنگ ، چشم  را اذیت می کند. از سوی دیگر پراکندگی رنگ ها در صحنه ، جلوه  آنها را بیشتر کرده و بر شادابی صحنه می افزاید. البته گاه پوستر  سازها برای تاکید بر عنصر خاصی ، در نقطه ای از تصویر تجمع رنگ  ایجاد می کنند. توجه داشته باشید ، این مسئله در مورد رنگ غالب در صحنه صادق  نیست ، بلکه فقط در مورد انباشتگی رنگ در یک نقطه است. تحقیق کارافرینی شرکت خدمات چاپی و تبلیغاتیطرح توجیهی شرکت خدمات چاپی و تبلیغاتیکارآفرینی شرکت خدمات چاپی و تبلیغاتیدانلود تحقیق شرکت خدمات چاپی و تبلیغاتیدانلود کارآفرینی شرکت خدمات چاپی و تبلیغاتیطرح توجیه فنی شرکت خدمات چاپی و تبلیغاتیتوجیه اقتصادی شرکت خدمات چاپی و تبلیغاتیشرکت خدمات چاپی و تبلیغاتیشرکتخدماتچاپتبلیغات

  • پاورپوینت Energy Systems

    پاورپوینت Energy Systems دریافت پاورپوینت Energy Systems دسته: تربیت بدنی بازدید: 1 بارفرمت فایل: ppt حجم فایل: 4357 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 37 The food is broken down into soluble chemicals (eg glucose) by digestion in the gut §The soluble…

  • دانلود تحقیق عقد حواله 48 ص

    دانلود تحقیق عقد حواله 48 ص دریافت دانلود تحقیق عقد حواله 48 ص دسته: حقوق بازدید: 1 بارفرمت فایل: zip حجم فایل: 34 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 48 دانلود عقد حواله 48 ص تحقیق عقد حواله 48 ص مقاله عقد…

  • مبانی نظری آثار و احکام فسخ، اقاله و انفساخ در عقد بیع

    مبانی نظری آثار و احکام فسخ، اقاله و انفساخ در عقد بیع دریافت مبانی نظری آثار و احکام فسخ، اقاله و انفساخ در عقد بیع مبانی نظری آثار و احکام فسخ، اقاله و انفساخ در عقد بیع دسته بندی علوم…

  • تحقیق با موضوع آزمایشگاه مدارهای منطقی

    تحقیق با موضوع آزمایشگاه مدارهای منطقی دریافت تحقیق با موضوع آزمایشگاه مدارهای منطقی دسته: کامپیوتر و IT بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 56 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 19 تحقیق با موضوع آزمایشگاه مدارهای منطقی 19صفحه قالب ورد قابل…

  • تحقیق در مورد انواع آرایه های ادبی

    تحقیق در مورد انواع آرایه های ادبی دریافت تحقیق در مورد انواع آرایه های ادبی تحقیق به صورت کاملا شکیل صفحه بندی و اعراب گذاری شده است و برای هر آرایه ی ادبی تعدادی بیت شعر به عنوان نونه ذکر…

  • پاورپوینت انواع بتن و کاربردهای آن در317 اسلاید کاربردی و آموزشی و کاملا قابل ویرایش

    پاورپوینت انواع بتن و کاربردهای آن در317 اسلاید کاربردی و آموزشی و کاملا قابل ویرایش دریافت پاورپوینت انواع بتن و کاربردهای آن در317 اسلاید کاربردی و آموزشی و کاملا قابل ویرایش دسته: عمران بازدید: 1 بارفرمت فایل: pptx حجم فایل:…

  • تحقیق کارآفرینی کارگاه تولید درب و پنجره پی وی سی

    تحقیق کارآفرینی کارگاه تولید درب و پنجره پی وی سی دریافت تحقیق کارآفرینی کارگاه تولید درب و پنجره پی وی سی تحقیق کارآفرینی کارگاه تولید درب و پنجره پی وی سی در 47 صفحه ورد قابل ویرایش(جداول Pdf) دسته بندی…

  • مقاله توسعه چارچوب برتر سازمانی

    مقاله توسعه چارچوب برتر سازمانی دریافت مقاله توسعه چارچوب برتر سازمانی توسعه چارچوب برتر سازمانی دان رینگروز ادمونتون، کانادا چکیده هدف هدف این مقاله توصیف توسعه چارچوب برتر سازمانی می باشد ، که اصول و شیوه های چارچوب برجسته مدیریت…

  • مقاله ریسک وبازده

    مقاله ریسک وبازده دریافت مقاله ریسک وبازده دسته: حسابداری بازدید: 1 بارفرمت فایل: docx حجم فایل: 57 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 26 مقاله ریسک وبازده قیمت فایل فقط 9,900 تومان  مقاله ریسک وبازده هنر سرمایه گذاری با ریسک و بازده…

  • نمایش عروسکی

    نمایش عروسکی دریافت نمایش عروسکی واژه ی «نمایش عروسکی» را بنا به قرار داد –معادل مفهو می به کار می گیریم که به دلیل تفاوت در سنت و سابقه ی فرهنگی تاریخی ،با مفهوم «تئاتر» متفاوت است نمایش عروسکی ارتباط…

  • تحقیق با موضوع Orcad آشنائی با نرم افزار

    تحقیق با موضوع Orcad آشنائی با نرم افزار دریافت تحقیق با موضوع Orcad آشنائی با نرم افزار دسته: کامپیوتر و IT بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 507 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 22 تحقیق با موضوع Orcadآشنائی با نرم…

  • برترین وجامع ترین تحقیق تشریح کامل حقوق بشر در جهان

    برترین وجامع ترین تحقیق تشریح کامل حقوق بشر در جهان دریافت برترین وجامع ترین تحقیق تشریح کامل حقوق بشر در جهان دوستان عزیزو گرامی، این مجموعه کاملترینبرترینجامعترین تحقیقتحقیق در زمینه تشریح کامل حقوق بشر در جهان میباشد وتمامی شروح این…

  • تحقیق کارآفرینی تولید دستکش چرمی

    تحقیق کارآفرینی تولید دستکش چرمی دریافت تحقیق کارآفرینی تولید دستکش چرمی تحقیق کارآفرینی تولید دستکش چرمی دسته بندی طرح های توجیهی و کارآفرینی بازدید ها 157 فرمت فایل docx حجم فایل 619 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 36 14,300 تومان…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب مرگ و تصویر ذهنی از خدا

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب مرگ و تصویر ذهنی از خدا دریافت مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب مرگ و تصویر ذهنی از خدا دسته: روانشناسی و علوم تربیتی بازدید: 1 بارفرمت فایل: docx حجم فایل: 92 کیلوبایت تعداد…

  • پاورپوینت فصل سوم کتاب مدیریت رفتار سازمانی تالیف دکتر زهرا برومند با موضوع کاربرد رهبری

    پاورپوینت فصل سوم کتاب مدیریت رفتار سازمانی تالیف دکتر زهرا برومند با موضوع کاربرد رهبری دریافت پاورپوینت فصل سوم کتاب مدیریت رفتار سازمانی تالیف دکتر زهرا برومند با موضوع کاربرد رهبری دسته: مدیریت بازدید: 1 بارفرمت فایل: ppt حجم فایل:…

  • دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری تاثیر ماهواره بر خانواده و جامعه

    دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری تاثیر ماهواره بر خانواده و جامعه دریافت دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری تاثیر ماهواره بر خانواده و جامعه دسته: روانشناسی و علوم تربیتی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 108 کیلوبایت تعداد…

  • پرسشنامه تعارض با والدین (CP)

    پرسشنامه تعارض با والدین (CP) دریافت پرسشنامه تعارض با والدین (CP) دسته: روانشناسی و علوم تربیتی بازدید: 1 بارفرمت فایل: docx حجم فایل: 10 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 3 پرسشنامه تعارض با والدین(CP) قیمت فایل فقط 7,700 تومان پرسشنامه تعارض…

  • طراحی واحد همسایگی

    طراحی واحد همسایگی دریافت طراحی واحد همسایگی دسته: عمران بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 47 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 61 تفکر طراحی واحد همسایگی از زمانی شروع به رشد کرد که در اثر ساخت مجتمع های مسکونی پر…

  • مبانی نظری و پیشینه هوش فرهنگی و عملکرد کارکنان

    مبانی نظری و پیشینه هوش فرهنگی و عملکرد کارکنان دریافت مبانی نظری و پیشینه هوش فرهنگی و عملکرد کارکنان دسته: مدیریت بازدید: 2 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 174 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 74 مبانی نظری و پیشینه هوش فرهنگی…

  • پاورپوینت بحران در خانواده

    پاورپوینت بحران در خانواده دریافت پاورپوینت بحران در خانواده دسته: پاورپوینت بازدید: 1 بارفرمت فایل: ppt حجم فایل: 527 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 24 دانلود پاورپوینت بحران در خانواده بررسی بحران در خانواده پاورپوینت جامع و کامل بحران در خانواده…

  • بررسی عوامل مؤثربرمطالبات معوق بانك

    بررسی عوامل مؤثربرمطالبات معوق بانك دریافت بررسی عوامل مؤثربرمطالبات معوق بانك توسعه اقتصادی هر جامعه درگرو استفاده بهینه از سرمایه ها می باشد و سرمایه گذاری مناسب در هر جامعه بخش مهمی از وظایف دولت و همچنین بخش خصوصی می…

  • فایل اتوکد پلان معماری طبقه همکف آپارتمان مسکونی 3 طبقه 6 واحدی با مبلمان و اندازه گذاری کامل قابل ویرایش

    فایل اتوکد پلان معماری طبقه همکف آپارتمان مسکونی 3 طبقه 6 واحدی با مبلمان و اندازه گذاری کامل قابل ویرایش دریافت فایل اتوکد پلان معماری طبقه همکف آپارتمان مسکونی 3 طبقه 6 واحدی با مبلمان و اندازه گذاری کامل قابل…

  • دانلود کارآموزی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان

    دانلود کارآموزی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان دریافت دانلود کارآموزی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان دسته: مکانیک بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 4250 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 33 شهرك علمی و تحقیقاتی اصفهان در شمال غربی شهر اصفهان،…

  • طرح مرمت و احیای خانه های حبیب آبادی و بدیع الصنایع اصفهان

    طرح مرمت و احیای خانه های حبیب آبادی و بدیع الصنایع اصفهان دریافت طرح مرمت و احیای خانه های حبیب آبادی و بدیع الصنایع اصفهان دسته: معماری بازدید: 1 بارفرمت فایل: ppt حجم فایل: 57723 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 183…

  • پرسشنامه رضایت زناشویی - فرم بلند انریچ

    پرسشنامه رضایت زناشویی - فرم بلند انریچ دریافت پرسشنامه رضایت زناشویی - فرم بلند انریچ دسته: روانشناسی و علوم تربیتی بازدید: 1 بارفرمت فایل: docx حجم فایل: 22 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 8 پرسشنامه رضایت زناشویی فرم بلند انریچ قیمت…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق با موضوع رضایت شغلی

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق با موضوع رضایت شغلی دریافت مبانی نظری وپیشینه تحقیق با موضوع رضایت شغلی دسته: روانشناسی و علوم تربیتی بازدید: 1 بارفرمت فایل: docx حجم فایل: 57 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 30 مبانی نظری وپیشینه تحقیق با…

  • مدیریت نفت مصرفی

    مدیریت نفت مصرفی دریافت مدیریت نفت مصرفی مدیریت نفت مصرفی ارتقا و پیشرفت کردن تمدن عالی و برتر به عنوان نتیجه ای از دانش احتراقی و انفجاری می باشد که نه تنها منجر به تئوری ها و فرایندهای جدیدی شده…

  • تحقیق بررسی قابلیت گزارشگری مطلوب سیستم اطلاعات حسابداری شهرداری ها

    تحقیق بررسی قابلیت گزارشگری مطلوب سیستم اطلاعات حسابداری شهرداری ها دریافت تحقیق بررسی قابلیت گزارشگری مطلوب سیستم اطلاعات حسابداری شهرداری ها تحقیق بررسی قابلیت گزارشگری مطلوب سیستم اطلاعات حسابداری شهرداری ها دسته بندی حسابداری بازدید ها 110 فرمت فایل zip…

  • گیف تصویری شش پزشک رایگان برای هر انسان

    گیف تصویری شش پزشک رایگان برای هر انسان دریافت گیف تصویری شش پزشک رایگان برای هر انسان دسته: وکتور بازدید: 1 بارفرمت فایل: zip حجم فایل: 661 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 1 گیف تصویری شش پزشک رایگان برای هر انسان…

  • انواع روش‌های کمپوست و مزایای کمپوست

    انواع روش‌های کمپوست و مزایای کمپوست دریافت انواع روش‌های کمپوست و مزایای کمپوست چکیده ، مقدمه، منابع، تمام فصل ها،فهرست دسته بندی مدیریت بازدید ها 129 فرمت فایل zip حجم فایل 372 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 96 31,900 تومان…

  • دانلود تحقیق پست و تلگراف

    دانلود تحقیق پست و تلگراف دریافت دانلود تحقیق پست و تلگراف دسته: علوم انسانی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 33 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 39 وزارت پست و تلگراف و تلفن یكی از سازمانهای بسیار گسترده خدماتی، فنی…

  • دانلود مبانی نظری مفهوم شهروند در واقعیت های سیاسی فرهنگی و تربیتی

    دانلود مبانی نظری مفهوم شهروند در واقعیت های سیاسی فرهنگی و تربیتی دریافت دانلود مبانی نظری مفهوم شهروند در واقعیت های سیاسی فرهنگی و تربیتی دسته: روانشناسی و علوم تربیتی بازدید: 1 بارفرمت فایل: docx حجم فایل: 177 کیلوبایت تعداد…

  • پژوهش بررسی عوامل موثربر پرخاشگری جوانان و نوجوانان و چگونگی مدیریت این رفتار از منظر آموزه های دینی

    پژوهش بررسی عوامل موثربر پرخاشگری جوانان و نوجوانان و چگونگی مدیریت این رفتار از منظر آموزه های دینی دریافت پژوهش بررسی عوامل موثربر پرخاشگری جوانان و نوجوانان و چگونگی مدیریت این رفتار از منظر آموزه های دینی دسته: روانشناسی و…

  • پرسشنامه غربالگری اختلال افسردگی گلدبرگ 1972

    پرسشنامه غربالگری اختلال افسردگی گلدبرگ 1972 دریافت پرسشنامه غربالگری اختلال افسردگی گلدبرگ 1972 این پرسشنامه دارای ۱۸ سوال بوده و هدف آن ارزیابی میزان اختلال افسردگی و یا احتمال ابتلا به آن است دسته بندی پرسشنامه بازدید ها 156 فرمت…

  • خلاصه كتاب اوضاع در آخر الزمان

    خلاصه كتاب اوضاع در آخر الزمان دریافت خلاصه كتاب اوضاع در آخر الزمان دسته: علوم انسانی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 80 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 16 خلاصه كتاب اوضاع در آخر الزمان در 16 صفحه ورد قابل…