تحقیق کارآفرینی شرکت صنایع پلی اتیلن آب اج

تحقیق کارآفرینی شرکت صنایع پلی اتیلن آب اج

دریافت

تحقیق کارآفرینی شرکت صنایع پلی اتیلن آب اج تحقیق کارآفرینی شرکت صنایع پلی اتیلن آب اج در 90 صفحه ورد قابل ویرایش
دسته بندی
طرح های توجیهی و کارآفرینی
بازدید ها

25
فرمت فایل

doc
حجم فایل

70 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل

90

8,800 تومان
تحقیق کارآفرینی شرکت صنایع پلی اتیلن آب اج در 90 صفحه ورد قابل ویرایش عنوان                                                             صفحه1-1  1- کلیات              71-2  تاریخچه سازمان    71-3  مقدمه    71-4 دامنه کاربرد    72- مرجع قانونی    73- واژگان و تعاریف    74- سیستم مدیریت کیفیت    84-1  الزامات عمومی    84-2  الزامات مستند سازی    84-2-1  کلیات    84-2-2  نظامنامه کیفیت    94-2-3  کنترل مستندات    94-2-3-1 مشخصات مهندسی    104-2-3-2 تغییرات مهندسی    104-2-4 کنترل سوابق کیفیت    104-2-4-1 دوره نگهداری سوابق    10        5- مسئولیت مدیریت    105-1  تعهد مدیریت    105-1-1 کارایی فرآیند    115-2  تمرکز بر مشتری(مشتریگرایی)    115-3 خط مشی کیفیت    115-4 طرح ریزی    115-4-1 اهداف کیفیتی    115-4-2 طرح ریزی سیستم مدیریت کیفیت    12        عنوان                                                             صفحه5-5 مسئولیت ، اختیار و ارتباطات    125-5-1 مسئولیت و اختیار    125-5-1-1 مسئولیت کیفیت    145-5-1-2 نمودار سازمانی    145-5-1-3 ماتریس ارتباطات    145-5-2 نماینده مدیریت    145-5-2-1نماینده مشتری    145-5-3 ارتباطات داخلی    145-6 بازنگری مدیریت    155-6-1 کلیات    155-6-1-1 عملکرد سیستم مدیریت کیفیت    155-6-2 ورودی های بازنگری    155-6-3خروجی ها ی بازنگری    156- مدیریت منابع    166-1 فراهم آوری و تامین منابع    166-2 منابع انسانی    166-2-1 کلیات    166-2-2 صلاحیت(شایستگی)آگاهی و آموزش    166-2-2-1 مهارت های طراحی محصول    176-2-2-2 آموزش    176-2-2-3 آموزش حین کار    176-2-2-4 انگیزش و ارتقا کارکنان    176-3 زیر ساخت    186-3-1 طرح ریزی کارخانه،تسهیلات و تجهیزات    18 عنوان                                                             صفحه6-3-2 طرحهای اقتصادی    186-4 محیط کار    186-4-1 ایمنی کارکنان به منظور دستیابی به کیفیت محصول    186-4-1-1 ایمنی کارکنان به منظور دستیابی به کیفیت محصول – تکمیلی    196-4-2 پاکیزگی محیط کار    197- تحقق محصول    197-1 طرح ریزی  تحقق محصول    197-1-1- طرح ریزی  تحقق محصول- تکمیلی    207-1-2 معیار پذیرش    207-1-3 رازداری    207-1-4 کنترل تغییرات    207-2 فرآیندهای مرتبط با مشتری    207-2-1 تعیین نیازمندیها و الزانات مرتبط با محصول    207-2-1-1 مشخصات ویژه تعیین شده توسط مشتری    217-2-2 بازنگری الزامات مرتبط با محصول    217-2-2-1 بازنگری الزامات مرتبط با محصول – تکمیلی    227-2-2-2 امکان سنجی ساخت در سازمان    227-2-3 ارتباط با مشتری    227-2-3-1 ارتباط با مشتری- تکمیلی    227-3 طراحی و توسعه    237-3-1 طرح ریزی طراحی و توسعه    237-3-1-1 دیدگاه چند تخصصی    237-3-2 ورودی های طراحی توسعه    237-3-1-1 دیدگاه چند تخصصی    23عنوان                                                             صفحه7-3-2 ورودی های طراحی توسعه    237-3-2-1 ورودی طراحی محصول    237-3-2-2ورودی طراحی فرآیند ساخت    237-3-2-3مشخصات ویژه    237-3-3 خروجی های طراحی و توسعه    247-3-3-1 خروجی های طراحی و توسعه- تکمیلی    247-3-3-2  خروجی طراحی فرآیند ساخت    247-3-3-2 خروجی طراحی فرآیند ساخت    247-3-4بازنگری طراحی و توسعه    247-3-4-1پایش    247-3-5 تصدیق طراحی و توسعه    247-3-6 صحه گذاری طراحی و توسعه    247-3-6-1 صحه گذاری طراحی و توسعه- تکمیلی    247-3-6-2 برنامه ساخت نمونه اولیه    247-3-6-3 فرآیند تایید محصول    257-3-7 کنترل تغییرات طراحی و توسعه    257-4 خرید    257-4-1 فرآیند خرید    257-4-1-1 تطابق با قوانین    257-4-1-2 توسعه سیستم مدیریت کیفیت تامین کننده    267-4-1-3 منابع تایید شده توسط مشتری    267-4-2داده های خرید    267-4-3 تصدیق محصول خریداری شده    267-4-3-1 کیفیت محصول ورودی    26عنوان                                                             صفحه7-4-3-2 پایش تامین کننده    277-4-3-2 پایش تامین کننده- تکمیلی    277-5 تولید و ارائه خدمات    277-5-1 کنترل تولید و ارائه خدمات    277-5-1-1 طرح کنترل    277-5-1-2 دستورالعمل های کاری    277-5-1-3 تصدیق راه اندازی اولیه کار    287-5-1-2 نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه و پیشگویانه    287-5-1-5 مدیریت ابزار تولید    287-5-1-6 برنامه ریزی تولید    287-5-1-7 بازخور اطلاعاتی از خدمات    297-5-1-8خدمات توافق شده با مشتری    297-5-2 صحه گذاری فرآیندهای تولید و ارائه خدمات    297-5-3 شناسایی و رد یابی    297-5-4 اموال مشتری    307-5-4-1 ابزار تولید متعلق به مشتری    317-5-5 نگهداری محصول    317-5-5-1 انبارش موجودی    317-6 کنترل ابزار پایش و اندازه گیری    317-6-1تجزیه و تحلیل سیستم اندازه گیری    327-6-2 سوابق تصدیق کالیبراسیون    327-6-3 الزامات آزمایشگاه    337-6-3-1آزمایشگاه داخلی    337-6-3-2 آزمایشگاه خارجی    33عنوان                                                             صفحه          8-اندازه گیری، تجزیه و تحلیل بهبود    338-1 کلیات    338-1-1 شناسایی ابزارهای آماری    338-1-2 آگاهی از مفاهیم اساسی آماری    338-2 پایش و اندازه گیری    338-2-1 رضایت مشتری    338-2-1 رضایت مشتری- تکمیلی    348-2-2 ممیزی داخلی    348-2-2-1 ممیزی سیستم مدیریت کیفیت    358-2-2-2ممیزی فرآیند ساخت    358-2-2-2-1 ممیزی فرآیند ساخت – تکمیلی    358-2-2-3 ممیزی محصول    358-2-2-4 برنامه های ممیزی داخلی    358-2-2-5 صلاحیت ممیزان داخلی    34پایش و اندازه گیری فرآیندها    358-2-3-1 پایش و اندازه گیری فرآیندهای ساخت    368-2-4 پایش و اندازه گیری محصول    368-2-4-1 بازرسی جامع ابعادی و آزمون عملکرد    368-2-4-2 قطعات ظاهری    378-3 کنترل محصول نامنطبق    388-3-1 کنترل محصول نامنطبق- تکمیلی    388-3-1-1 کنترل کمی . کیفی محصول نامنطبق    388-3-2 کنترل محصول بازکاری شده    398-3-3 اطلاعات مشتری    39عنوان                                                             صفحهاجازه ارفاقی مشتری    398-3-5 آگاهی از مشکلات در عرصه مصرف    398-4 تجزیه و تحلیل  داده ها    391-4-8تجزیه و تحلیل و استفاده از داده ها    398-5 بهبود    408-5-1 بهبود مستمر    408-5-1-1 بهبود مستمر در سازمان    408-5-1-2 بهبود فرآیندهای ساخت    408-5-1-3 طرح بهبود مستمر    408-5-2 اقدام اصلاحی    418-5-2-1 حل مسئله    418-5-2-2 خطا ناپذیر سازی    418-5-2-3 اثر اقدام اصلاحی    418-5-2-4 تجزیه و تحلیل/آزمون محصول مرجوعی    418-5-3 اقدام پیشگیرانه    418-5-3-1 اقدام پیشگیرانه- تکمیلی    42                  1-2-مقدمه :این نظامنامه کیفیت به منظور مشخص ساختن سیستم مدیریت کیفیت شرکت شده و در قالب آن چگونگی برآورده شدن نیازمندیهای استاندارد بین المللی ISO9001:2000 در ارتباط با تولید انواع محصولات و مجموعه های خودرو تشریح گردیده است. در این سیستم، به همه اجزای سیستم با نگرشی فرآیندگرا توجه شده است و لذا در این نظامنامه، کلیه فرآیندها و فعالیتهایی که به نحوی بر روی سیستم مدیریت کیفیت موثر میباشند معرفی گردیده اند. بدیهی است که بدلیل ویژگیهای خاص و ماهیت این مدرک (نظامنامه) ، تنها به معرفی اجمالی فرآیندها و بررسی و ارتباط و تعامل میان آنها پرداخته شده و توضیحات کاملتر در برگه های تفضیلی هر فرآیند، روشهای اجرایی مربوطه و همچنین سایر مدارکی که در داخل متن نظامنامه، به آنها اشاره شده ارائه گردیده است.لازم به ذکر است که دلایل توجیهی برای صرفنظر کردن از برخی نیازمندی های استاندارد مرجع نیز در این نظامنامه آمده است. این نظامنامه در برگیرنده استاندارد ISO9001:2000در شرکت میباشد. ما می خواهیم با استفاده از پیاده سازی این سیستم، الزامات مشتری را در خدمات تولیدی خود فراهم آوریم و در نهایت رضایت مشتری را از طریق بهبود مستمر کیفیت افزایش دهیم. دامنه شمول این نظامنامه، انواع محصولات و مجموعه های خودرو در شرکت می باشد. این سیستم بر پایه الزامات استاندارد بین المللی ISO9001:2000  نهادینه شده و الزامات خاص صنایع خودروسازی ISO/TS 16949:2002  و الزامات مشتری نیز به این الزامات اضافه شده است. و در سطح سازمان پیاده سازی می گردد.1-         مرجع قانونی:مرجع قانونی این استاندارد سازمان ISO  می باشد. این استاندارد در سال 2002 توسط کمیته TC176  مورد تصویب قرار گرفته است. سیستم مدیریت کیفیت شرکت کوبن مبدل فرد بر اساس ISO/TS 16949:2002 طراحی شده است.2-         واژگان و تعاریف:بعضی از تعاریف استاندارد ISO9001:2000 به صورت زیر تغییر یافته است.دامنه کاربرد:-1- الزامات عمومی:به منظور پاسخگویی به نیازمندیهای استاندارد ISO/TS 16949:2002 سیستم جدیدی مطابق با الزامات این استاندارد طراحی گردیده، مستند شده، مستقر گردیده و بر قرارنگه داشته شده است. همچنین بطور مستمر تلاش میگردد تا اثر بخشی این سیستم افزایش یابد.در این راستا کلیه فرآیندهای موثر بر کیفیت بطور دقیق شناسایی و توالی و تعامل (تاثیر متقابل) میان آنها مشخص گردیده است.همچنین به منظور حصول اطمینان از اثربخش بودن نحو? اجرا و کنترل این فرآیندها، معیارها و روشهایی تعیین گردیده اند. بعلاوه در کلیه مواردی که جهت  پشتیبانی از اجرا و پایش این فرآیندها، منابع و یا اطلاعاتی مورد نیاز بوده اند، اقدامات لازم در جهت تامین نیازمندیها صورت گرفته است.از خصوصیات بارز این سیستم آن است که پس از انجام هر فرآیند، خروجی با نتایج حاصله مورد پایش، اندازه گیری و تجزیه و تحلیل قرار میگیرد و سپس اقدامات لازم بمنظور دستیابی به نتایج طرح ریزی شده و نیز بهبود مستمر فرآیندها انجام میگیرد. در مجموع میتوان گفت که کلیهفرآیندهای موثر بر کیفیت به گونه ای مدیریت میشوند که الزامات استاندارد بین المللی مرجع برآورده گردد. البته گفتنی است که هر جا سازمان، انجام یا پایش یک فرآیندموثر بر کیفیت را به تامین کنندگان برون سازمانی واگذار نموده،  از کنترل دقیق اینگونه فرآیندها به نحوی مقتضی الزامات بازرسی و آزمون اطمینان حاصل میکند. در مواقعی که تامین کننده توسط مشتری تایید و معرفی گردد، شرکت  کوبن فرد از این تامین کنندگان مواد/ محصول نیمه ساخته خریداری می نمایند. این موضوع رافع مسئولیت بازرسی و آزمون بر روی محموله های ورودی ارسال شده از این تامین کنندگان نخواهد بود. نحوه کنترل چنین فرآیندهایی بر حسب موضوع، در قالب مدارک مربوطه، مشخص شده است. به منظور شماسایی کامل و دقیق فعالیتهای موثر بر کیفیت و جامعیت بخشیدن به این نظام، هر جا که فعالیتی در جهت اداره سیستم و مدیریت آن، تامین منابع مورد نیاز تحقق محصول یا انجام نوعی اندازه گیری یا پایش تشخیص داده شده است، فرآیند یا فرآیندهای مربوطه نیز بطور دقیق شناسایی و تعریف گردیده اند.4-2 – الزامات مستندسازی:4-2-1 – کلیات:مستنداتی که در سیستم وجود دارند عبارتند از:    خط مشی کیفیت (Quaity Policy)    اهداف کیفیتی تعریف شده برای فرآیندها(Quality Objectives)    نظامنامه کیفیت (Quality Manual)    روشهای اجرایی (Procedures)    مستنداتی نظیر دستورالعملهای کاری،فلوچارتها، فرآیندها و فرمها که جهت حصول اطمینان از موثر بودن طرح ریزی، اجرا و کنترل فرآیندهای موثر بر کیفیت تهیه گردیده و مورد استفاده قرار گرفته اند.    سوابق کیفیتی مورد نیاز (مطابق آنچه که الزامات استاندارد مرجع مشخص نموده است)تذکر1: زمانیکه در این نظامنامه از عبارت رویه مدون استفاده می شود منظور رویه است که ایجاد شده، مدون شده جاری گردیده و تحت کنترل سوابق قرار گرفته است. تذکر 2: به منظور تصمیم گیری در خصوص گستره مستند سازی مورد نیاز برای سیستم مدیریت کیفیت شرکت کوین مبدل فرد در بخش های مختلف این سازمان به موارد زیر توجه شده است:    اندازه سازمان و نوع فعالیت    پیجیدگی فرایندها و تاثیرات متقابل آنها در حوزة مورد نظر    صلاحیت و توانایی پرسنلتذکر 2: به منظور تصمیم گیری در خصوص گستره مستند سازی مورد نیاز برای سیستم مدیریت کیفیت شرکت کوین مبدل فرد در بخش های مختلف این سازمان به موارد زیر توجه شده است4-2-3- کنترل مستندات:کلیه مدارک ، مستندات و داده های مربوط به سیستم مدیریت کیفیت از جمله مدارک برون سازمانی مانند استانداردها ، از نقطه نظر تایید ، تصویب ، صدور ، توضیع ، به روز بودن نسخ جاری و در دسترس بودن جهت استفاده کاربران ، جمع آوری و عدم استفاده از مدارک منسوخ و خارج از رده ، انجام تغییرات و صدور مجدد و نیز شماره مدرک ، تحت کنترل دقیق قرار دارند. یک فهرست اصلی و نیز نمونه کلیه مدارک و مستندات بعنوان مرجعی جهت کنترل و شناسایی مدارک در دفتر نماینده مدیریت موجود میباشد و سوابق مربوط به کنترل مدارک و اده ها نیز بایگانی میشود . از طریق این فهرستها اطمینان حاصل میشود که نسخ لازم از مدارک مربوطه در تمامی مکانهایی که در آنها برای عملکرد موثر سیستم کیفیت مورد استفاده قرار می گیرد در دسترس قرار دارد. عنوان تهیه کننده اولیه کلیه روشهای اجرایی ، دستورالعملهای کاری مورد استفاده در سیستم مدیریت کیفیت شرکت کوین مبدل فرد ، در هر مدرک درج میگردد. تایید کننده آنها به منظور کنترل بیشتر ، نماینده مدیریت میباشد. همچنین تهیه کننده نظامنامه کیفیت ،نماینده مدیریت و تصویب کننده آن مدیریت عامل سازمان است. کنترل مستندات یکی از فرآیندهای عمومی و مهمی است که در کلیه سیستمهای مدیریت نقش مهمی را ایفا میکند.برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه کنترل مستندات به مدارک زیر مراجعه کنید:رویه کنترل مدارک و داده هارویه کد گذاری مستندات4-2-3-1- مشخصات مهندسی:مطابق رویه کنترل مدارک و داده ها تمام تغییرات در طرحهای کیفیت ، استانداردها و نقشه ها در سازمان بر طبق آخرین مستندات ارائه شده توسط مشتری تحت کنترل و همیشه آخرین نسخه از مدارک فوق در احتیار ئاحد ها قرار می گیرد. زمان بازنگری بایستی تا حد امکان کوتاه و نباید بیش از 2 هفته باشد.سازمان ، سوابق تاریخ تغییرات اعمال شده در تولید را نگهداری میکند که شامل به روز رسانی مدارک نیز میباشد. همینطور تغییرات در مشخصه های فنی فرآیند تولید در واحد تولید ، کنترل و توسط نماینده مدیریت مطابق رویه فرآیند تایید قطعات تولیدی PPAP  و آنالیز حالات بالقوه خطا و اثرات آن در فغرایند ساخت PFMEA و تهیه و تغییر برنامه کنترل C.P در صورت تغییر مشخصات فنی این مدارک توسط تیم CFT به روز گردیده و مطابق رویه کنترل مدارک و داده ها نسخ قدیم جمع آوری و نسخ جدید توزیع میگردد.4-2-3-2-تغییرات مهندسی:اعمال تغییرات بر روی مشخصه های محصول توسط سازمان مطابق فرایند تکوین محصول انجام می گیرد.4-2-4-کنترل سوابق کیفیت:بمنظور فرذاهم ساختن شواهدی دال بر انطاق با نیازمندیها و عملکرد موثر نظام مدیریت کیفیت ، الزم است سوابقی کیفی ناشی از اجرای سیستم ؛ حفظ و نگهداری شوند. این سوابق می بایست خوانا بوده و.همچنین قابل دسترسی سریع و فراخوانی باشند. بدلیل اهمیت این موضوع و بمنظور تعیین کنترل لازم جهت شناسایی ، بایگانی ، محافظت و فراخوانی سوابق و نیز مشخص کردن دوره نگهداری و نحوة تعیین تکلیف آنها ، رویه مدرن و مکتوبی تحت عنوان روس اجرایی کنترل سوابق کیفیت تهیه گردیده و در سیستم به گردش انداخته شده است. بدیهی است که این مدرک بعنوان یکی از روشهای اجرایی الزام شده استاندارد ISO/TS16949:2002 تهیه گردیده است. بدلیل ارزش سوابق کیفی را میتوان ، کنترل سوابق کیفیت را می توان یکی از مهمترین ارکان سیستم نامید. لازم به ذکر است تعیین تکلیف شامل وارهایی نیز میباشد.به عنوان یک نکته سوابق کیفیت نیز شامل سوابق مشخص شده توسط مشتری میباشد.برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کنترل سوابق کیفیت به مدرک مذکور مراجعه کنید.4-2-4-1-دوره نگهداری سوابق: سوابق کیفیت مطابق جدول کنترل سوابق کیفیت نگهداری و سپس تعیین تکلیف می شوند. در صورتیکه مشتری دوره نگهداری سوابق را معین نماید این الزام در بند فوق درج میگردد.5- مسئولیت مدیریت:5-1- تعهد مدیریت:مدیریت ارشد شرکت کوبن مبدل فرد همواره خود را در خصوص حمایت از سیستم مدیریت کیفیت و نیز تعوسعه و بهبود مستمر اثر بخشی آن متعهد میداند. همچنین در کنار اعتقاد قلبی به این موضوع ، همواره سعی نموده است از طریق ارائه رهنمودهای لازم به پرسنل در خصوص اهمیت برآورده کردن خواسته های مشتری ئ نیز ضرورت تبعیت از الزامات قانونی موجود ، این باور را در مجموعه تخت سرپرستی خود ایجاد نماید که مشتری گرایی و تبعبت از الزامات قانونی موجود، همواره هدف اصلی شرکت کوبن مبدل فرد بوده است. چنین موضوعاتی عموماً در جریان گرد همایی ها ، جلسات و نشست های مختلف از سوی مدیریت ارشد سازمان به پرسنل یاد آوری میشود. یکی دیگر از راههایی که مدیریت ارشد سازمان در جهت ثبت اثبات تعهد خود نسبت به مسائل کیفی برگزیده شده است ، تعیین خط مشی کیفیت سازمان و ابلاغ رسمی آن به پرسنل بوده است.از طرفی به دلیل استراتژیک مدیریت ارشد سازمان در هدایت مجموعه، تعیین و انتخاب اهداف کیفیتی تحت نظارت مستقیم ایشان انجام گرفقته است تا از تایین دقیق این قبیل اهداف و هم راستا بودن آنها ، اتطمینان حاصل شود.از طرفی مدیریت کوبن مبدل فرد همواره می کوشد تا از طریق تامین منابع مورد نیاز سشازمان در جهت استقرار موثر سیستم کیفیت ، تعهد خود را نسبت به مسائل کیفی به اثبات برساند.علاوه بر کلیه موارد فوق ، مدیریت ارشد سازمان خود را مسئول می داند تا در دوره های 6 ماهه، بارنگری سازماندهی شده ای رابر روی عملکرد سیستم کیفیت و گزارشهای مربوط به آن داشته باشد تا از دوام تناسب ، کفایت و اثر بخشی سیستم اطمینان حاصل گردد. در واقع مدیریت ارشد سازمان، برگزاری جدی و مستمر جلسات بازنگری مدیریت را بعنوان شاهدی دال بر تعهد خود نسبت به سیستم کیفیت میداند.5-1-1-کارایی فرایند:نماینده مدیریت در جلسه بازنگری مدیریت کارایی و اثر بخشی فرآیندها را به مدیریت ارشد ارائه می نماید.5-2-تمرکز بر مشتری (مشتری گرایی):در شرکت کوبن مبدل فرد، مشتری گرایی یک اصل انکار ناپذیر بوده و کلیه فعالیتها در جهت همایت از مکشتری و افرایش میزان رضایت مشتری انجام میشودو بعبارتی مشتری محور کلیه فعالیتهای سازمان را تشکیل میدهد. به همین دلیل وبر اساس این نوع نگرش ، مدیریت ارشد سازمان همواره می کوشد تا از طریق ایجاد شرایط مناسب و فراهم آوردن منابع لازم ، اطمینان حاصل نماید.5-3- خط مشی کیفیتشرکت کوبن مبدل فرد درزمینه انواع مجموعه ها و قطعات فلزی وکاتالیست خودرو فعالیت می نماید.مدیریت ارشد شرکت در راستای سیاستهای خود در زمینه کیفیت ، اهداف ذیل را مد نظر قرار داده است:1.  این شرکت برای تخقق اهداف مذکور اقدام به استقرار نظام مدیریت کیفیت بر اساس استاندارد ISO/TS16949:20 و الزامات مشتری نموده است.مدیریت ارشد شرکت ضمن تعهد به رعایت اصول خط مشی، پشتیبانی خود را از سیستم مدیریت کیفیت اعلام نموده وبر همین اساس کلیه کارکنان شرکت را ملزم به حرکت در مسیر اهداف تعیین شده می نماید و از طریق نماینده مدیریت از درک صحیح و کامل خواسته های این استاندارد ئ الزامات مشتریان خود در شرکت آگاه می گردد.5-4-طرخریزی: 5-4-1-اهداف کیفیتی:منظور از اهداف کیفیتی ، اهدافی هستند کهع درراستای ارتقاء کیفیت برای فرآیندها و عملیات های موثر کیفیت تعریف شده اند. مدیریت ارشد شرکت کوبن مبدل فرد بر چگونگی تعیین اهداف نظارت داشته و همواره سعی میکند از تعیین دقیق لاین اهاف برای فعالیتها و سطوح مرتبط در سازمان اطمینان حاصل نماید. بخشی از این اهداف، اهداف مورد نیاز برای بر آورده سازی الزامات مخصول میباشد. اهداف کیفیتی هر جا که لازم بوده اند ، با رعایت دو اصل زیر تعریف شده اند:اهداف کیفیتی بصورتی تعریف شده اند که قابل سنجش و انازه گیری باشندتذکر 3: مستندات کیفی مورد نیاز در سییستم مدیریت کیفیت شرکت کوین مبدل فرد در قالب واسطه های اطلاعاتی مختلف نظیر کاغذ و دیسکتها و برنامه های کامپیوتری تهیه شده اند. تحقیق کارافرینی شرکت صنایع پلی اتیلن آب اجطرح توجیهی شرکت صنایع پلی اتیلن آب اجکارآفرینی شرکت صنایع پلی اتیلن آب اجدانلود تحقیق شرکت صنایع پلی اتیلن آب اجدانلود کارآفرینی شرکت صنایع پلی اتیلن آب اجطرح توجیه فنی شرکت صنایع پلی اتیلن آب اجتوجیه اقتصادی شرکت صنایع پلی اتیلن آب اجشرکت صنایع پلی اتیلن آب اجشرکتصنایعپلی اتیلنآب

  • فایل ورد الکترونیک و مدارهای الکترونیکی

    فایل ورد الکترونیک و مدارهای الکترونیکی دریافت فایل ورد الکترونیک و مدارهای الکترونیکی دسته: الکترونیک و مخابرات بازدید: 1 بارفرمت فایل: docx حجم فایل: 120 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 5 الکترونیک دانش مطالعهٔ عبور جریان الکتریکی از مواد مختلف مانند…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارتباط ازدواج خویشاوندی و بیماری های ژنتیکی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارتباط ازدواج خویشاوندی و بیماری های ژنتیکی دریافت مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارتباط ازدواج خویشاوندی و بیماری های ژنتیکی دسته: علوم اجتماعی بازدید: 1 بارفرمت فایل: docx حجم فایل: 118 کیلوبایت تعداد صفحات فایل:…

  • مهندسی معکوس

    مهندسی معکوس دریافت مهندسی معکوس تست زنی با سرعت زیاد دسته بندی آزمون ارشد بازدید ها 131 فرمت فایل zip حجم فایل 240 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 200 9,900 تومان ایا در زمان تست زدن با کمبود وقت مواجه…

  • پروژه کارآفرینی شرکت خدمات دکوراسیون داخلی

    پروژه کارآفرینی شرکت خدمات دکوراسیون داخلی دریافت پروژه کارآفرینی شرکت خدمات دکوراسیون داخلی دسته: خدماتی و آموزشی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 882 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 40 پروژه کارآفرینی شرکت خدمات دکوراسیون داخلی در 40 صفحه ورد…

  • پلان ساختمان 4 طبقه 87 متری

    پلان ساختمان 4 طبقه 87 متری دریافت پلان ساختمان 4 طبقه 87 متری دسته: عمران بازدید: 1 بارفرمت فایل: rar حجم فایل: 161 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 1 پروژه ساختمانی و پلان در اتوکد قیمت فایل فقط 7,700 تومان پروژه…

  • بررسی گروه انتروباكتریاسه

    بررسی گروه انتروباكتریاسه دریافت بررسی گروه انتروباكتریاسه دسته: پزشکی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 25 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 58 انتروباكتریاسه گروه بزرگ و ناهمگونی از باسیلهای گرم منفی می باشند كه محل زندگی آنها روده انسان و…

  • پاورپوینت کارگاه روش تدوین برنامه کسب و کار

    پاورپوینت کارگاه روش تدوین برنامه کسب و کار دریافت پاورپوینت کارگاه روش تدوین برنامه کسب و کار دسته: اقتصاد بازدید: 1 بارفرمت فایل: pptx حجم فایل: 1445 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 145 این پاورپوینت در مورد کارگاه روش تدوین برنامه…

  • جزوه حقوق تجارت

    جزوه حقوق تجارت دریافت جزوه حقوق تجارت دانستن حقوق و تکالیف بازرگانی و علم به اصول و قواعد و قوانینی که روابط معاملاتی بازرگانان و اعمال تجاری را تنظیم می کند مبدأ حقوق تجارت ۱٫ کلی ( بین الملی) ۲٫…

  • مبانی نظری و پیشینه رابطه رفتار جرات‏ مندانه با تصمیم‏ گیری و کمال ‏گرایی

    مبانی نظری و پیشینه رابطه رفتار جرات‏ مندانه با تصمیم‏ گیری و کمال ‏گرایی دریافت مبانی نظری و پیشینه رابطه رفتار جرات‏ مندانه با تصمیم‏ گیری و کمال ‏گرایی دسته: روانشناسی و علوم تربیتی بازدید: 1 بارفرمت فایل: docx حجم…

  • علوفه كلزا در تغدیه دام

    علوفه كلزا در تغدیه دام دریافت علوفه كلزا در تغدیه دام دسته: کشاورزی و زراعت بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 14 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 11 علوفه كلزا در تغدیه دام كلزا و خردل قهوه ای یا زرد…

  • پاورپوینت آموزش درس نهم علوم پایه ششم ( سفر انرژی )

    پاورپوینت آموزش درس نهم علوم پایه ششم ( سفر انرژی ) دریافت پاورپوینت آموزش درس نهم علوم پایه ششم ( سفر انرژی ) در این پاورپوینت بحث ( سفر انرژی ) درس نهم کتاب علوم پایه ششم ابتدایی در 34…

  • جزوه تایپ شده، رنگی و مصور "ترجمه متون و گرامر زبان دهم دبیرستان"

    جزوه تایپ شده، رنگی و مصور "ترجمه متون و گرامر زبان دهم دبیرستان" دریافت جزوه تایپ شده، رنگی و مصور "ترجمه متون و گرامر زبان دهم دبیرستان" دسته: زبان های خارجی بازدید: 1 بارفرمت فایل: pdf حجم فایل: 2621 کیلوبایت…

  • مقاله یافتن میزان ذخیره پشتیبان بر اساس قابلیت اطمینان

    مقاله یافتن میزان ذخیره پشتیبان بر اساس قابلیت اطمینان دریافت مقاله یافتن میزان ذخیره پشتیبان بر اساس قابلیت اطمینان این مقاله یک روش تحلیلی برای تعیین اندازه یک واحد ذخیره پشتیبان برحسب ظرفیت توان و انرژی را توصیف می‌کند به…

  • دانلود مختصری در صرفه جوئی مصرف انرژی ساختمان 14 ص

    دانلود مختصری در صرفه جوئی مصرف انرژی ساختمان 14 ص دریافت دانلود مختصری در صرفه جوئی مصرف انرژی ساختمان 14 ص دسته: عمران بازدید: 1 بارفرمت فایل: zip حجم فایل: 14 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 14 دانلود مختصری در صرفه‌جوئی…

  • دانلود پاورپوینت پانکراس وکیسه صفرا

    دانلود پاورپوینت پانکراس وکیسه صفرا دریافت دانلود پاورپوینت پانکراس وکیسه صفرا دسته: پزشکی بازدید: 1 بارفرمت فایل: ppt حجم فایل: 6994 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 30 پانكراس عضوی است در پشت پریتوئن به طول 20 12 سانتیمتر و وزن 120…

  • نقشه اتوکدی بیمارستان

    نقشه اتوکدی بیمارستان دریافت نقشه اتوکدی بیمارستان فایل اتوکدی مورد نظر شامل تمامی نقشه های معماری و سازه ای بیمارستان5طبقه می باشد دسته بندی معماری بازدید ها 152 فرمت فایل rar حجم فایل 1.004 مگا بایت تعداد صفحات فایل 1…

  • فایل اتوکد پلان معماری طبقه سوم منزل مسکونی 3 طبقه با اندازه گذاری کامل قابل ویرایش

    فایل اتوکد پلان معماری طبقه سوم منزل مسکونی 3 طبقه با اندازه گذاری کامل قابل ویرایش دریافت فایل اتوکد پلان معماری طبقه سوم منزل مسکونی 3 طبقه با اندازه گذاری کامل قابل ویرایش نام فایل پلان معماری فرمت dwg (اتوکد…

  • مقاله در مورد پایگاه های داده

    مقاله در مورد پایگاه های داده دریافت مقاله در مورد پایگاه های داده دسته: کامپیوتر و IT بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 18 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 20 پیشرفت سریع علم كامپیوتر و كاربرد وسیعی كه این تكنولوژی…

  • مقاله بررسی علل گرایش جوانان به فرهنگ‌های غیربومی

    مقاله بررسی علل گرایش جوانان به فرهنگ‌های غیربومی دریافت مقاله بررسی علل گرایش جوانان به فرهنگ‌های غیربومی دسته: علوم انسانی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 11 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 13 مقاله بررسی علل گرایش جوانان به فرهنگ‌های…

  • بررسی اشتباه در قرارداد

    بررسی اشتباه در قرارداد دریافت بررسی اشتباه در قرارداد انسان موجودى اجتماعى است و روابط گوناگون افراد با یکدیگر از عناصر سازنده هر اجتماعى است لازمة‏ بر طرف ساختن نیازهاى معیشتى افراد جامعه، برقرارى روابط قراردادى و کوشش در جهت…

  • استان شناسی و موقعیت جغرافیایی استان هرمزگان

    استان شناسی و موقعیت جغرافیایی استان هرمزگان دریافت استان شناسی و موقعیت جغرافیایی استان هرمزگان دسته: جغرافیا بازدید: 1 بارفرمت فایل: pdf حجم فایل: 255 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 19 دانلود فایل پی دی اف در مورد موقعیت جغرافیایی، صنایع…

  • تحقیق بررسی پیسی پوست

    تحقیق بررسی پیسی پوست دریافت تحقیق بررسی پیسی پوست دسته: علوم پزشکی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 16 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 24 تحقیق بررسی پیسی پوست در 24 صفحه ورد قابل ویرایش قیمت فایل فقط 9,900 تومان…

  • دانلود پرسشنامه مهارتهای بین فردی

    دانلود پرسشنامه مهارتهای بین فردی دریافت دانلود پرسشنامه مهارتهای بین فردی دسته: مدیریت بازدید: 1 بارفرمت فایل: pdf حجم فایل: 108 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 11 عنوان دانلود پرسشنامه مهارتهای بین فردی فرمت PDF تعداد صفحات 11 صفحه در این…

  • مقاله انتخاب انتصاب و تغییر مدیران

    مقاله انتخاب انتصاب و تغییر مدیران دریافت مقاله انتخاب انتصاب و تغییر مدیران دسته: اقتصاد بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 79 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 76 مقاله انتخاب انتصاب و تغییر مدیران قیمت فایل فقط 16,500 تومان *مقاله…

  • دانلود فایل آماده به چاپ برچسب آبلیمو به صورت لایه باز

    دانلود فایل آماده به چاپ برچسب آبلیمو به صورت لایه باز دریافت دانلود فایل آماده به چاپ برچسب آبلیمو به صورت لایه باز دسته: فایل های لایه باز و PSD بازدید: 1 بارفرمت فایل: zip حجم فایل: 6499 کیلوبایت تعداد…

  • پاورپوینت اصول و مبانی آموزش و پرورش

    پاورپوینت اصول و مبانی آموزش و پرورش دریافت پاورپوینت اصول و مبانی آموزش و پرورش دسته: علوم انسانی بازدید: 1 بارفرمت فایل: ppt حجم فایل: 3601 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 221 پاورپوینت اصول و مبانی آموزش و پرورش قیمت فایل…

  • دانلود تحقیق نظریه ژان پیاژه در آموزش 25 ص

    دانلود تحقیق نظریه ژان پیاژه در آموزش 25 ص دریافت دانلود تحقیق نظریه ژان پیاژه در آموزش 25 ص دسته: آموزشی بازدید: 1 بارفرمت فایل: zip حجم فایل: 60 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 26 دانلود نظریه ژان پیاژه در آموزش…

  • پاورپوینت کتاب آناتومی انسانی تالیف دکتر علی اصغر رواسی

    پاورپوینت کتاب آناتومی انسانی تالیف دکتر علی اصغر رواسی دریافت پاورپوینت کتاب آناتومی انسانی تالیف دکتر علی اصغر رواسی دسته: تربیت بدنی بازدید: 1 بارفرمت فایل: ppt حجم فایل: 11685 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 185 دانلود پاورپوینت کتاب آناتومی انسانی…

  • پاورپوینت زیر ساخت های کسب و کار الکترونیک در ایران

    پاورپوینت زیر ساخت های کسب و کار الکترونیک در ایران دریافت پاورپوینت زیر ساخت های کسب و کار الکترونیک در ایران دسته: پاورپوینت بازدید: 1 بارفرمت فایل: pptx حجم فایل: 2525 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 20 فهرست عناوین کسب و…

  • تورم و اقدامات دولت در مقابل آن

    تورم و اقدامات دولت در مقابل آن دریافت تورم و اقدامات دولت در مقابل آن دسته: اقتصاد بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 41 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 32 یكی از علل ریشه‌ای تورم، رشد نا متعادل بخش‌های اقتصادی…

  • قدرت خود باوری

    قدرت خود باوری دریافت قدرت خود باوری دسته: روانشناسی و علوم تربیتی بازدید: 1 بارفرمت فایل: pdf حجم فایل: 1456 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 111 کتاب حاضردر واقع به توضیح خود باوری می پردازدومارا با آن آشنا می کندچون اکثر…

  • پاورپوینت بررسی خصوصیات حوزه های آبریز ایران

    پاورپوینت بررسی خصوصیات حوزه های آبریز ایران دریافت پاورپوینت بررسی خصوصیات حوزه های آبریز ایران پاورپوینت بررسی خصوصیات حوزه های آبریز ایران در 16 اسلاید قابل ویرایش همراه با تصاویر و توضیحات کامل دسته بندی فنی و مهندسی بازدید ها…

  • مبانی نظری بازاریابی رابطه مند و رضایت مشتریان

    مبانی نظری بازاریابی رابطه مند و رضایت مشتریان دریافت مبانی نظری بازاریابی رابطه مند و رضایت مشتریان دسته: مدیریت بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 1976 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 102 مبانی نظری و پیشینه بازاریابی رابطه مند و…

  • پاورپوینت آشنایی با حریم استحفاظی

    پاورپوینت آشنایی با حریم استحفاظی دریافت پاورپوینت آشنایی با حریم استحفاظی دسته: شهرسازی بازدید: 1 بارفرمت فایل: pptx حجم فایل: 1154 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 15 دانلود پاورپوینت با عنوان آشنایی با حریم استحفاظی در قالب pptx، قابل ویرایش و…

  • مقاله یافتن پارامترهای دینامیکی مواد ویسکوالاستیک با تحلیل دادههای تجربی پاسخ فرکانسی

    مقاله یافتن پارامترهای دینامیکی مواد ویسکوالاستیک با تحلیل دادههای تجربی پاسخ فرکانسی دریافت مقاله یافتن پارامترهای دینامیکی مواد ویسکوالاستیک با تحلیل دادههای تجربی پاسخ فرکانسی مواد ویسکوالاستیک موادی هستندکه دار ای دو خاصیت میرائی ( اتلاف انرژی ) و خاصیت…